JUSTIN I MIAMI MED SELENA IGEN

Ser ut att ha en underbar start helgen, var Justin Bieber ochSelena Gomez sida vid sida i Miami Beach, Florida på lördagmorgon (december 18).
Med "Baby" Hitmaker iordningställande för en konsert på American Airlines Arena senare ikväll, fnissade de två ungastjärnorna upp bland varandra när de gick förbi paparazzi på vägtill sin närliggande hotell i South Beach.
Iakttagelsen kommer efter Justin och Selena var kopplade att upptäckas delar en pannkaksfrukost IHOP i Philadelphiatidigare denna månad.
Att förneka någonting romantiskt, sa Selena press, "Det varpannkakor. som inte gillar pannkakor? Vi var båda uppträder påsamma ställe vi gick och hade pannkakor tillsammans. Det ärallt det är. Alla oskyldig."
Miss Gomez fortsatte, "Jag älskar Justin. När han först började att komma över från Kanada hans manager kontaktade mig och hanbara sade att han vill träffa mig och han var en sådan bra grabb.Och jag känner mig som en storasyster nu , för jag vill skydda honom. Så jag är alltid mycket försiktig med honom, men han är begåvad och han är söt, så som nyligen börjat att vi ville arbeta tillsammans. Nu är han bara blivit en av mina goda vänner. "
HÄLSNINGAR: RUKHSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0